Heb je vragen over je bestelling of wil je meer informatie over de service van Uberleuk? Hieronder staan de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht jouw vraag niet behandeld worden, mail dan gerust naar info@uberleuk.nl.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Verzending van je bestelling gebeurt binnen Nederland altijd via een traceerbaar pakket van MyParcel. Wij streven er naar om je bestelling op de dag van betaling te verzenden. Bestellingen die op maandag tot en met vrijdag voor 16.30 uur compleet zijn, worden nog die zelfde dag verzonden zodat je ze de volgende dag in huis hebt. In het weekend en tijdens feestdagen kan de levertijd iets langer zijn. De verzendkosten zijn € 3,- ongeacht de grootte van het pakket. 

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op maandag te laten bezorgen: bestel op zaterdag voor 12:00uur, kies voor verzendoptie Nederland (maandag bezorging) en je bestelling wordt voor € 5,50 op maandag bij je afgeleverd.

Pakketpost buiten Nederland wordt niet standaard traceerbaar verzonden. De verzendkosten zijn ook naar België maximaal € 3,-. Mocht je graag een traceerbaar pakket ontvangen, dan zullen wij een bijdrage in de extra verzendkosten aan je doorbelasten.

Hoe kan ik betalen?

Bij Uberleuk kun je veilig betalen door middel van de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Paypal
  • AfterPay
  • Bancontact/MisterCash
  • CreditCard
  • Vooraf overmaken (overboeking bankrekening)
  • Contant bij afhalen
  • Pin (iZettle) bij afhalen

Als je kiest voor vooraf overmaken gebruik dan onderstaande bankgegevens:

IBAN: NL39 KNAB 0729 9198 38 op naam van Uberleuk te Assendelft

Hoe werkt AfterPay?

Hier lees je meer informatie over AfterPay

Kan ik mijn bestelling annuleren/ruilen/retourzenden?

Natuurlijk! Als je bestelling door ons nog niet is verzonden dan kun je je bestelling eenvoudig annuleren door ons te bellen of te mailen. Eventueel al overgemaakt geld wordt dan direct teruggestort op de wijze waarop de betaling is gedaan.

Ruilen van een artikel voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur kan alleen als dat artikel bij Uberleuk op voorraad is. Als je iets wilt ruilen stuur ons dan even een mailtje.

Als je iets retour wilt sturen, dien je dit uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons kenbaar te maken. Dit mag via ons Retourformulier, maar ook middels een e-mailtje. Het artikel dient ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking aan ons retour gezonden te worden. Geef bij een retourmelding in ieder geval je volledige naam en het ordernummer aan en om welk artikel het gaat. Als er vooruit of via iDeal betaald is, dient ook het rekeningnummer waarvan de betaling gedaan is opgegeven te worden. Betalingen die via AfterPay gedaan zijn, worden ook door AfterPay teruggestort. 

Ons hele retour beleid lees je hier Annuleren & Retourneren.

Zijn mijn gegevens veilig bij Uberleuk?

Wij gaan uiterst zorgvuldig met jouw gegevens om en zullen deze niet aan derden verstrekken. De gegevens die wij van je vragen gebruiken wij alleen om het bestelproces goed te laten verlopen.

Kan ik geinformeerd worden over acties/ sale/ evenementen?

Dat kan door je in te schrijven voor de uberleuke berichten. Je ontvangt dan regelmatig een e-mail nieuwsbrief van ons met daarin de laatste nieuwtjes, speciale acties, evenementen en meer. Als je graag op de hoogte bent kun je je hier inschrijven voor de uberleuke berichten.

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@uberleuk.nl. We zullen er alles aan doen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen. Mochten onze inspanningen echter niet leiden tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Hier vind je onze Algemene voorwaarden

 

Ontvang unieke acties en nieuws in je mail èn krijg eenmalig 10% korting

 

Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!

neem contact op

 

Download gratis onze uberleuke gezinsplanner, een handig hulpmiddel voor het hele gezin!

 

 

Betaal eenvoudig met o.a.

 

betaal gemakkelijk via bancontact

 

Snelle levering:

💜 Maandag t/m vrijdag voor 16.30 uur besteld → volgende werkdag in huis.

💜 Verzenden in Nederland en België € 3,- 

💜 Nieuwe collecties worden gratis verzonden met code "NewDeal"

💜 Altijd een leuk kadootje bij je bestelling

© 2015 - 2017 Uberleuk | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.